Män som hatar kvinnor

Filmen var mycket bra, men jag tror nog att man bör ha läst boken för att få en fullständig inblick. Det kändes verkligen inte som 2, 5 timme på bio.
Efteråt gick vi till O´Learys och kollade på Melodifestivalen och tog ett par glas vin. Mycket trevligt ställe, en mogen ålderskategori, men olika slags människor.

Pappa verkade ganska pigg, men får inte lämna avdelningen allas. Han trodde nog att han skulle kunna smita ut på en rök..
Idag ska jag åka dit och ha Kate med mig, emn först ska jag hansla lite grejor till honom.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tänker på er och pappsen. Hoppas han kryar på sig! Hälsa till han. Kram Anna och grabbarna!

2009-03-08 @ 09:35:11
Postat av: Emma

Hoppas din pappa mår bättre!! Massor av kramar till er!!

2009-03-09 @ 08:15:59
Postat av: Jenny

Nu så har jag lagt din blogg bland favoriter på datorn så den inte försvinner ifrån mig igen:)

Läste om din pappa, hoppas han kryar på sig snabbt!

Kram, Jenny

2009-03-09 @ 17:25:05
URL: http://www.jennypeart.blogspot.com
Postat av: Anna

Hur är det med Leffe?

Hälsa honom så himla mycket från mej och familjen!



Sköt om er!



Kram

2009-03-11 @ 14:27:14
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0