Bio idag.

Idag ska jag och sippan gå på bio. Män som hatar kvinnor står på menyn ihop med snask och läsk. :-)

Först ska jag till USÖ och hälsa på pappsen som kom med flyg från Östersund igår. Han hade endel ärenden han ville att jag skulle göra, antar att det innefattar endel trav och Lotto. :-)

Han låter pigg iaf, men om jag förstått det rätt från människor i hans närhet från Åre så var det nog på fisens mosse han kom till ett sjukhus. Så nu ska jag ta reda på vilka läkare i byhelvetet som varit så himla duktiga och gjort sitt jobb så korrekt att min pappa nästan dött.

Vad ska ni göra idag???

Kommentarer
Postat av: maritha

Du måste skriva och berätta om filmen är lika bra som boken. Skönt att Leif är i trygga händer, nu har du nog snart pappsen hemma igen=).Ha en bra filmkväll, är inte ett dugg avis....hmmm=). Kramiz

2009-03-07 @ 11:27:39
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: Anna

Skönt att höra att han är på bättringsvägen =) Hälsa honom så mkt!

Och ha en mysig kväll nu!



Kramar

2009-03-07 @ 11:32:24
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0