Blä.

Det har hänt mycket.. Inte särskilt mycket av det är roligt, så om jag verkar bitter och jävlig tycker jag nog att jag har lite rätt att vara det.
Allt ´kan jag inte berätta om här, men ni som känner mig vet ju hur det är, ni som inte vet får väl fråga någon som vet sedan är det upp till dom att berätta.

Två personer i min bekantskapskrets har avlidit inom loppet av två dagar, personer som berört mig på olika sätt, men i positiv bemärkelse.
Jag är så ledsen för deras anhörigas skull, för det är fan inte rätt att två så relativt unga människor ska lämna jordelivet så tidigt.

R.I.P. A  och R. Två stjärnor som nu lyser ner på oss. Eller som Kate sa när stjärnorna inte var framme på natten och jag frågade henne var dom var. Dom är där nere, sa hon. Hos barna. Mer sanning än det finns nog inte.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var det finaste jag hört på länge... ryser och är tårögd Goa, goa unge!!!

Ja, du har det verkligen tufft nu Hanna. Men som I sa till mej när jag hade det som allra tuffast med allt: I kinesiska tecknet (tror jag det var)så betyder tecknet för kris samma sak som utveckling. Och det stämmer... det som inte dödar härdar är inte så jäkla dumt! Men det är ju så förbannat kämpigt på den däringa utvecklingsvägen bara :( Men du vet vart vi finns!!! Och vi står bakom dej, många vänner!

Tusen tack för att du ringde på morgonen efter att R dött. Det betyder otroligt mycket!



Tusen kramar till dej, min underbara älskade vän <3



//Anna

2009-06-04 @ 08:55:55
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

Vad trakigt att lasa Hanna, det finns verkligen saker man inte kan forsta varfor dom hander, men a andra sidan, om man hade fatt en forklaring hade den aldrig varit god nog!



Ta hand om er!

2009-06-05 @ 08:44:00
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0