Ut Ut Ut...




Anna, det där jobbet finns i varenda liten byhåla upplagd!! Ha ha, jo det vore nått va???

Idag åkte granen ut ( fniss, jag skrev grannen först, hade kunnat misstolkas tror jag), eller ut och ut, den är nerpackad i sin lilla stora kartong. Jag har en ganska stor plastgran, men tro inte att den är barrfri för det, nädå, jag lär nog också hitta barr fram till midsommar. Fasen vad skönt det var, det enda jag behöver nu är en fönsterlampa till sovrummet, där får granen,( nu var jag där igen, o skrev grannen, förresten har jag ingen gran där), utan en stjärna i fönstret.

Nä nu börjar jag om. Jag har en stjärna i fönstret i sovrummet. Den får hänga kvar tills jag köpt en lampa att ha i fönstret där istället. Jag vill ha en som hänger, men många gånger när man köper såna lampor måste man montera och greja själv och det vill inte jag, så det blir väl en på fot kan jag tro.

Ja, ja ikväll ska vi käka sånt här...




och Peter får...



och det tillkommer...

och....   


Jag kommer att rulla fram ännu mer efter ikväll.

ME....





Kommentarer
Postat av: allicen

Vilken härlig bildserie med "dig" på slutet :)

2009-01-10 @ 21:45:03
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Anna

Å ostbågar! Det bästaste av det bästa =)

2009-01-12 @ 08:47:31
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0