Så där ja.




Då var lägenheten städad, alla julsaker i förrådet, disken diskad, dottern har fått kvällis, ny blöja, borstat tänderna, blivit läst för och nattad. Dessutom är jag inne på mina andra maskin tvätt nu.
Nu ska jag koppla av efter en arbetssdag.

Det har inte hänt ett smack sedan jag skrev sist. Förutom att jag förundras över korkade människor på bussar som ska tränga sig in med vagnar när det uppenbarligen inte finns plats. Och detta får ni fanimig ta som ni vill, men inte är det någon med svenskt ursprung som gör det heller. Sedan när folk säger till att det inte går låtsas de inte förstå språket. Underbart att man kan få komma iväg i tid med bussen när man ska hem.

Så nu har jag fått det ur mig. Nu känns det bättre.

Snart fredag och helg. Gud vad skönt att allt inte ha en massa kvar att göra när man är ledig, annars har man det hängande över sig och så sitter man där med sin avkopplande kaffekopp på lördag förmiddag med dåligt samvete och inre stress över allt man bör göra. Det slutar vanligtvis med att ingenting blir gjort.

Jag ska slappa i helgen.

Vad ska ni göra???

Kommentarer
Postat av: Anna

När du ändå har ångan uppe kan du välan komma hit å fortsätta städa =)



Kram

2009-01-15 @ 23:09:42
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: maritha

Jobba natt hela helgen....hur ska det gå, börjar mitt nya jobb med 3 nätter, hur trött är jag på måndag huvva=).

2009-01-15 @ 23:35:54
URL: http://marithape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0