Fniss


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag siiir ju inte vad det står, men om det är dagboken hon läser i så känner jag verkligen igen mig i ruta 10!!! Speciellt när jag läser mina fjortisböcker... "skäms"



Kram

2009-01-20 @ 08:13:45
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Rehnen

Jag hittade min för inte alls länge sedan som jag skrev när jag var 14-15.

Guuuudd!

Minns inte att jag hatade min bror från och till, vi som har en sån bra relation idag! Hahaha.

Och sen att man var kär och "älskade " den och den ena veckan och andra veckan var det ngn annan. Väldigt chockerande..hahaha.



Rev flrst ut sidor, sen kastade jag hela skiten, måste förträngt den av en anledning..haha.

2009-01-21 @ 14:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0