Melodifestivalen

.

Nja, vet inte riktigt vad jag tyckte. Jag tittade med halvt intresse, ingen av låtarna var väl superbra. Dock gillade jag Alcazar,  Scotts, som var en riktigschlagerdänga, sen har jag nån sorts konstig hatkärlek till Caroline af Ugglas. När hon tog första tonen tänkte jag verkligen, NEJ, men sen var det nog inte så dåligt iaf, eller? Nä, jag kan inte bestämma mig.

Här faller den otäcka vita sörjan ner och täcker landskapet. Lite för sent tycker jag dock, men det är väl det man får vänta sig numera antar jag. Vinter i februari, och bara i februari, eller kanske fram till maj, vem vet??

Nu är jag så kaffesugen att jag tror att min tunga kommer att skrumpna ihop och dö om den inte får en kaffeskvätt på sig. Så hade gott  därute.


Uppdatering: 09.03

En sak är iaf säker när det gäller Melodifestivalen, jag tänker inte rösta på en endaste låt förrän i finalen. Jag tror nämligen inte att SVT behöver mina pengar, tror inte de har ont om dom jussom.
Rösta flera gånger i samma program, vad är det för jävla dumt påhitt. Bara krångligt och oekonomiskt och korkat om man nu gör det. De vill bara ha mer pengar av oss tittare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0