Utmaning



Utmaning...

Jag har blivit utmanad :O Ibland tänker man ju att det skulle kunna vara riktigt jättefarligt! men den här gången är fallet inte så... utmaningen kommer från Allicen så nu öser jag väl bara på här då :)

5 saker i min frys

Pommes frites, glass, iskuber, sommargrönsaker, köttfärs

5 saker i min garderob
trosor, strumpor, toppar, tröjor och mysbyxor

5 saker i min väska
plånbok, nyckelknippor, regnponcho, cigg, tändare

5 saker i badrumskåpet
deo, body lotion, TOPS, nagelfilar, pincett

5 saker i min bil
Ingen bil.


Jag ska skicka utmaningen vidare till 5 bloggare och har valt:

mammutten
indra
monchichi (lina)
maritha
Tobbe

Kommentarer
Postat av: Indra

Hehe..jag brukar inte heller gilla utmaningar, men den här var ju enkel....kramilikram

2008-09-22 @ 09:15:49
URL: http://gobisen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej!

Hehe, ja det är jag! Och tack så mycket!

Gillar din blogg med. Inlägget som handlade om cykeltrafiken var helt underbart!!!

2008-09-23 @ 08:15:05
URL: http://www.jennypeart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0