Snurrig




Nu har jag och E varit på Rosalies och käkat lunch. Det var mkt gott. Chicken Alfredo bidde det.

Idag fick jag springa från jobbet för att ge Peter hans körkort som han var tvungen att ha för att legitimera sig på AF. Jag hade glömt att ta ur det ur min plånbok efter pakethämtning i hans namn.

Jag håller på att planera inför resan till byhålan där händelsen äger rum, Marken!!!! Yeehhaaa.. Men jag är lite snurrig för jag vet ju inte riktigt hur vädret kommer att bli så vad för kläder ska man ha med sig. Till mig är det ju lugnt, men Kate.. *sucka*

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska jobba igen..

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anna

Vill också äta på Rosalies... hungr

2008-09-25 @ 23:45:43
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0