Nedräkning..




Så, nu har man skitat ner ungen riktigt ordentligt i sandlådan. Vi har byggt och bakat sandhus och kakor. Vi har ramlat och hoppat i sanden. Vi har gjort tappra försök att cykla, vi har gungat, både på hästen och vanliga gungan och nu, nu varvar hon äntligen ner framför Lady och Lufsen. Snart, snart blir det välling och middagssovning och då, äntligen, kan jag  spela lite Sims 2. Det var så längesedan sist.

Annars idag och/eller i morgon
  • Tvättar
  • Dammsuger
  • Plockar leksaker
  • Sorterar barnkläder (Anna, jag har en overall istrl 70, plus endel annat, vill du ha?)
  • Torkar golv
  • Diskar
  • Skurar kylskåpet
  • Går med kartonger till återvinningsplatsen
  • Det var nog nått mer med det har jag förträngt
Jag har nedräkning nu..
Bara..

7 dagar kvar till bästa helgen på hela året!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tackar och tar emot såklart =)

Ses snart... fy fasen vad roligt med marken =)

Kram

2008-09-21 @ 20:41:34
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0