Kvinnorna fikar, männen sliter... Ahhh vad rätt!!!



Har pratat med Stockholmsdamen nu. Vi får, fatta, får hennes vagn. Vi får den till Marken också för hon ska dit. ska bli så kul, vi ska träffas och käka o ta en öl eller två... eller snarare vin i mitt fall.

Hon kamperar ihop med andra stockholmsbruttan, hur orkar dom???

Kate kom hem sent utan att ha sovit middag och personen som hämtade kom inte och lämnade utan lämnade mitt gryn hos sina brorsor. Det är INTE ok.

Kate är inte den roligaste ungen i världen nu. Allmänt gnällig och med en väldigt gäll, skrikig röst emellanåt. Sååååååå roligt. NOT!

I morgon ska vi till C o J o R. Medans jag och C ska fika och prata strunt ska gubbarna hjälpa till med att fixa dagis. Rätt fördelat arbete, kvinnorna fikar och ser till ungarna och gubbarna gräver och målar.

Vad ska ni göra i morgon????

Kommentarer
Postat av: Annelie

Men vad snällt att du får vagen!!

Tur att det finns änglar lte här och var. :)

Men det där om att lämna Kate till ngn annan, jag är då tacksam att det inte är jag..help, lär ite bli kul för den personen, med rätta.



I morgon ska jag fixa på balkongen och rensa ur förrådet, kul va..haha.



2008-09-13 @ 22:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0