Dopsång med fin doa.

Det började bra med att jag var sen till kyrkan.. sedan kom prästen ut och sa att de väntade på solisten, då fick jag vifta och säga att jag var på plats. Sedan började Kate grina så fort alla sjöng psalmer, måste ha nått med akustiken att göra.. sedan när jag skulle fram och sjunga hängde Kate på och snubblade naturligtvis så hon blev ledsen, sedan var jag tvungetn att bära henne medans jag sjöng och hon gallskrek och grinade. men jag tog mig iaf genom låten och jag har fått beröm efteråt så det måste ju ha låtit någorlunda iaf..Plus att jag såg några tårar hos åtminståne prällen.

Det var så jäkla trevligt att träffa så många trevliga människor och all fika var så bra.

Det blev tyvärr inget battle i Singstar då H åker till Rumänien och tävlar idag så han var tvungen att meka järnet. Men det kommer!!!

Jag och piia och Ulla drack endel vin, Kate var uppe sent och sedan sussade vi gott i husvagnen. vi kommer nog kampera i den på marken, (kopparbergs Marknad), också.

I morse försov vi os, så jag lämnade katean på dagis, det var trevligt.

Nu ska jag roa mig med en Linda Rosing.

Bye bye..

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var superduperfint med din sång och Kate som doa... Lilla skruttan, det blir ett fint minne!

Tusen tack! Kommer aldrig glömma den här dagen och ska återberätta för Tovan när hon växer upp!

Stor kram

2008-09-08 @ 19:57:02
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0