DOP

idag ska jag på dop. Vara en del av tha entertainment också. Ska bli så trevligt att kunna ge Anna, Inge och deras söta lilla Tovali en minnesvärd dag.
Jag har ett problem dock. Låten jag ska sjunga är en riktig gråtlåt, så jag får väl stå och nypa mig och tänka på ormar och spindlar och fotboll så jag inte bölar ögonen ur mig.
försökte öva häromdagen men tårarna ran och jag tappade både andan och tonen och det lät förjävligt. Men idag ska det nog gå bra.

Efter dopet ska jag ta mig upp till Ställdalen, där jag ska forsätta min sångkarriär i ett battle i Singstar mot P:s H. Oj oj oj. utmana mig på MITT revir. Nej du jävlar.


Egentligen skulle jag vilja åka hem ikväll, men om jag skulle åka tåg skulle det bli en jävligt lång och dyr resa. Kanske har jag tittat fel, men jag skule få åka till Gävle och vidare till Hudiksvall och sen till Örebro. Denna resa skulle också kosta mig 1172 riksdaler. Bra va??

Heja SJ!!!

Kommentarer
Postat av: elin

Vad fint sjunget i kyrkan.

2008-09-06 @ 17:06:58
URL: http://elinpersson07.blogg.se/
Postat av: maritha

Du var helt fantastisk Hanna när du stod där och sjöng med din lilla Kate på armen,ett så fint minne från trollungens dop. Kunde inte blivit bättre. Kramiz till dig och din lilla sötnos.

2008-09-06 @ 21:52:49
URL: http://marithape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0