Telemarketing, telefonförsäljning.

Jag jobbar ju som innesäljare. Telefonförsäljare om man ska våga använda skällsordet, för det verkar ju vara ett sånt.

Jag jobbar här.

Detta är ett jävligt seriöst företag som funnits i 18 år. Vårt huvudkontor ligger i Norge. Vi är inget gäng muppar som bara vill kränga på folk skit. Vi säljer till dom som har nytta av oss, vi kundvårdar och skapar relation med våra medlemmar. Vi jobbar hårt. på alla sätt och vis. Och vi är jävligt duktiga på det vi gör.
Jag är fan stolt över det jag gör. Jag tar folk. Jag handskas med människor hela dagarna och jag tjänar pengar på det. Ibland jävligt fina pengar.

Ingen Telefonförsäljare ska skämmas. Iaf inte om bolaget är seriöst. Inte om man utbildar, använder sig av Swedmas regler. Då ska man fan vara stolt.

Om man däremot inte presenterar sig korrekt, inte talar om varför man ringer och inte kan förklara vad man fått telefonnumret ifrån. Och framförallt inte kan ta ett nej i andra änden. Då ska man fundera på att byta yrke.

Jag är säljare, jag har mina kunder, jag jobbar med dom och vill ha fler kunder på mitt distrikt. Jag tar ansvar och respekterar att alla inte har behov av mig.

Visst, en säljare jobbar för att tjäna pengar, annars skulle jag inte jobba med det jag gör, men jag har skitkul på jobbet coh har en yrkesstolthet.

Vi är inte patrask. Vi är välutbildade och intresserade av våra kunder. Va fan. det säger ju sig självt...
18 år. Ett bolag skulle inte överleva i 18 år om det bara var skit.

Så det så.

Nu ska jag hälla upp mer vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0