Skallebank




Jag har ont i huvudet, kanske beror det på på tok för litet vätskeintag utan koffein, eller så är de för att jag inte sovit så bra under några nätter.

Katean låter som en whiskykärring i miniatyr och hostar som en storrökare. Men ingen feber och pigg som en mört, tack och lov.

Bloggandet går lite på halvfart som ni säkert märkt, men ni har väl fattat varför vid detta laget???

Idag åkte jag buss till jobbet för första gången på länge.. Maj gadd vad trångt och fullt och jobbigt. Hoppas det inte spöregnar i morgon så jag kan cykla som vanligt.

Annars då?? Ikväll kollar jag på Heroes.
Vad ska ni se???

Kommentarer
Postat av: allicen

Torsdagar är en dåligt tv dag.. tror inte att jag har nått jag ska se ikväll :(

2008-10-16 @ 15:29:51
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0