Shoppingsugen




Igår var Renen hemma här och hälsade på. hon hade smarrig fika med sig och vi hade mycket trevligt. Jäkla synd att hon bor så långt bort numera.

Idag har jag hunnit med att dammsuga och kolla massa trevliga sidor på nätet. Clas Ohlson, Rusta och IKEA. Jag ska ha en hårtrimmer, dörrmattor, dammsugarpåsar och lite annat på fredag när lönen kommer.
Dessutom behöver Kate ha strumpbyxor, fuskpolo, vantar och endel annat som jag säkert komemr på när jag är i affärerna. :-D

Jag själv ska boka tid hos frissan någonstans. Nu ska svintot av, jag HATAR att ha långt hår. Har bara en skabbig tofs för jämnan. Jag ser ut som en slusk.

Annars är jag inne på att ta in utemöblerna och grillen, fixelitrixa lite. Putsa fönster behöver jag också göra, men jag tror att jag kommer strunta i det och spela Sims 2 när Kate sover middag istället.

Nu ska jag kolla på skor..He he..

Ikväll vill jag se In her shoes på 3:an, men jag tvivlar på att Peter vill se den så vi får väl kompromissa om nått "hyrt".

Vad ska ni pyssla med idag???

Kommentarer
Postat av: Renen

Idag blir det till att packa in vinterdäck i den lilla, även passa på att ge kärlek till älsklingen så man står sig i några veckor och även ladda inför en attack mot bostadsföretaget som ska få ett vädjande eller attackerande samtal i morgon. :-)

2008-10-19 @ 11:26:25
Postat av: Anna

Jamen jag tycker helt klart att du ska satsa på Eija-frillan nu! Vi börjar närma oss den åldern... Fast vi har ju bara en varsin unge än så länge... Hmmm...

;-)

2008-10-19 @ 11:48:47
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0