Måndag hela veckan lång




Snart helg igen. Då är vi barnlediga på fredagen och jag kommer att vara alldeles, alldeles ensam. :-D Peter ska på herrmiddag, eller det är väl en finare omskrivning av karlar som super ihop och snackar och rapar och kliar sig i skrevet. Närå. de ska faktiskt käka, det vet jag.
Lördagen kommer att spenderas med Sippan, gudmodern som då haft Kate över natten. Vi kommer att spendera den på Marieberg och IKEA!!! Lycka, mitt shoppingbegär kommer förhoppningsvis stillas. :-)

Nu ska jag sussa kudden så jag orkar med jobbet i morgon. :-)

God natt..

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja veckorna går ju apfort! Fasen vad kul att shoppa. Om du ångrar dig/kan iaf/eller så, så är du som sagt hjärtligt välkommen nästa tisdag. Jenny åker upp. Men jag förstår verkligen om det är mycket nu.

Trevlig shopping! (avis)

Kram

2008-10-20 @ 14:57:26
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0