Kaos

Jag orkar inte med nått annat än jobb nu så om jag inte svarar i telefonen är det för att jag utmattad slappar i soffan o telefonen är för långt borta.
säljstödet på jobbet har skapat kaos i våra liv, vi  har dubbelt så många klick på datorn nu och massa uppdateringar att göra. Jag vet inte vad mina återkomster är för återkomster utan måste klicka mig in i kontot för att veta och ändra ämne för att veta nästa gång. *gaah*

Fan jag hinner ju inte med mitt jobb och kommer nog inte fixa budget denna månad, men jag är inte ensam iofs. Men det suger apröv delux, för jag vill TJÄNA PENGAR!!!!

JA ja, nya tag idag. Då kanske man kan jobba lite "på riktigt".
Men först ska jag med Kate till dagis på första uppföljningsmötet.

Ha en skön dag alla.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hejgumman!



Kan tänka mig hur du har det!

Jag har komit igång, och det är så himla roligt!!!

I dag har jag sett en lägenhet som jag skickat in en intresseanmälan på, man kan ju hoppas att man får den, men jag vet inte jag.

Det ser ju inte så ljust ut på bostadsfronten, men jag håller ut. :)

Och jag håller idg uppdaterad.

Jag ringde dig hrom dagen, men annars så har jag fan ingen tid elle rork, vips så är det sovtajm och på tok för sent att ringa, om du undrar vad jag sysslar med.



Massa kramar!

2008-10-09 @ 12:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0