Jag vill ha en synth...

Jag har köpt en synth till Kate. Detta börjar jag ångra nu. Hon sätter på den och stänger av den. Varje gång hon sätter på den plingar en meslodislinga och by default är det ganska hög volym. Mycket irreterande.
Jag sänker och när hon märker det, stänger hon av, och sedan på igen.

Varför, varför så hög volym per automatik??? Varför?? VARFÖR???

Fan ta den som kommer med något annat instrument när hon fyller år eller i julklapp. Då strimlar jag köparen eller kommer snitta mig själv och få kors på ögonen.
Det vill ni INTE!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

evil flin

2008-10-26 @ 19:04:04
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: maritha

Ett trumset vore väl inte så dumt, träffar jag mormor eller morfar på ica så kan jag tipsa om det om du vill ha ha ha. Kramiz

2008-10-26 @ 23:04:31
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, det är ju det som är det värsta... Det är ju därför du alltid lyckats smita undan på födelsedagar eftersom du fyller före mig... och har det i väldigt färskt minne om jag skulle göra ngt =)

Kram

2008-10-27 @ 07:49:55
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Annelie

Så en fiol är inte aktuellt då, attans alltså.

2008-10-27 @ 08:11:45
Postat av: Jojjo

HahA! bara att plocka ur batterierna på natten o låtsas va helt oskyldig

- Den måste ha gått sönder!



Glömmer aldrig när Robins kära morfar kom hem med ett trumset till honom när han fyllde 2 år! High haten ( eller vad man säger) åkte upp i ett skåp ganska omgående.=)



Kraaam Johanna

2008-10-27 @ 22:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0