Heja Örebro Stadstrafik!!!



I morse tog jag bussen till jobbet. Det spöregnade. JAg ångrar dett bittert. För det första var bussen i princip full vid min hållplats. JAg kliver på vid 4:e hållplatsen. Vid nästa hållplats klev ca 20 till på, vid hållplatsen efter ca 50 personer, alla dessa tränger sig in. De står i princip på varandra, busschaffuören ropar i högtalarna att folk ska backa, det går inte att backa. Sedan är det ungefär tio hållplatser till innan bussen är uppe på stan och folk börjar att kliva av. Ingen som stod och väntade på dessa hållplatser fick följa med, utan vackert stå och vänta på nästa buss. Den bussen är lika full den.

HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA ATT SÄTTA IN EN EXTRABUSS??!!!!!

Jag ska införhandla ett regnställ med byxor och jacka. JAg ska cykla till jobbet även om det regnar. Skit i busstrafiken, åk cykel eller bil.

HEJA ÖREBRO STADSTRAFIK!!!

Kommentarer
Postat av: allicen

Jag röstar på regnstället!

Det är ju suerbra :)





och ja.. det säger jag bara för att jag själv har röda regnbrallor när jag cyklar omkring =)

2008-10-21 @ 16:43:00
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0