Gårdagens siffra

571.


Jag har blivit utmanad av Anna.

  1. Jag kollar i folks badrumsskåp om jag är hemma hos dom på fest.
  2. Jag vänder på toalettrullen hos folk om jag anser att den är vänd åt del håll. Pappret ska vara utåt inte inåt!!
  3. Jag idiotförklarar åtminståne en människa per dag, ibland fler.
  4. Jag kan inte gå till höger om någon, kroppen blir då för tung på höger sida och jag måste hoppa på vänster fot för att få jämnvikt.
  5. Jag har klurat ut den rätta och sanna meningen med livet och varit utanför min kropp under en filosofisk natt på gymnasiet. Jenny var med så hon vet. Minns dock inte vad den var då jag somnade ganska direkt efteråt.
  6. Jag önskar ibland att en jag känner får dö i sömnen.
  7. Jag är lat.

De regler som gäller är:

  • Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
  • Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
  • Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
  • Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.
Länkar senare, men jag utamnar, Lilla B, Johanna, Lina, Tess, fotbollsfrun, uggla och Peter.

Kommentarer
Postat av: Lilla B

Fixat och klart! Men länka gärna så man kan läsa de andras svar!

2008-10-30 @ 17:43:54
URL: http://lillab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0