Snodd lista

Denna har jag snott av Allicen

1. var möttes vi första gången
2. hur många andra namn har jag
3. när du såg mig vad var ditt första intryck
4. nuvarande hårfärg
5. hur många husdjur har jag
6. naturliga hårfärg
7. vad är en av mina favoritsysselsättningar
8. kommer du ihåg något av de första jag sa till dig
9. vilken sorts musik lyssnar jag helst på
10. är jag blyg eller framåt
11. skulle du kalla mig för rolig
12. är jag en rebell, eller följer jag alla regler
13. några speciella talanger
14. vilken är min favoritfärg

Svara gärna på denna, roligt att se.
Men jävla kursiv, får inte bort den så ni får leva med detta. skitspel.






Kommentarer
Postat av: Anette

Tjena Hanna!!Jo man kan ju undra vad han sysslar med :-) han jobbar på Flyttexperten Nyköping...är alltså en s.k. flyttgubbe.Där finns det inga bestämda tider,så vi kan inte planera så mkt tillsammans...tyvärr!!Så vad du än gör,byt ALDRIG till en flyttgubbe...hahaha.Ha en fortsatt trevlig helg!Kram..

2008-11-01 @ 21:47:25
URL: http://anetteenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

1. har för mig att du hade nån praktik på lj-skolan när jag gick där... ?

2. är ganska säker på att du heter elisabeth

3. jag va nog skiträdd ;)

4. mörkblond?

5. inget (möjligen katten hos dina päron)

6. samma som jag... :(

7. tänker inte ta "umgås med din dotter", det får bli kombinationen rödvin+vänner

8. ingen aning

9. Kent (?)

10. framåt!

11. nog får du mig att garva

12. följer alla regler? HAHA!

13. att sjunga

14. hmm... fegar med att gissa på svart

2008-11-01 @ 23:05:47
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Annelie

. var möttes vi första gången- På Sitel i Barre.

2. hur många andra namn har jag- Du har två, Elisabeth och ditt efternamn.

3. när du såg mig vad var ditt första intryck- Glad.

4. nuvarande hårfärg- Rågblond eller nåt. :)

5. hur många husdjur har jag- En dammråtta?

6. naturliga hårfärg- Hmm...mörkare rågblond kanske.

7. vad är en av mina favoritsysselsättningar- Spela sSims,dricka kaffe eller vin, eller vara i fred och nnjuta av lugnet.

8. kommer du ihåg något av de första jag sa till dig- Hmm...nä.

9. vilken sorts musik lyssnar jag helst på- Men va fan, detta kan jag ju...Ugglis?

10. är jag blyg eller framåt- Mest framåt, om du gillar personerna.

11. skulle du kalla mig för rolig- Ja för fan!

12. är jag en rebell, eller följer jag alla regler- Bara rebell!

13. några speciella talanger- Klippa och sjunga!

14. vilken är min favoritfärg- Just nu tror jag det var Limegrönt.

2008-11-02 @ 18:09:57
Postat av: Anna

1. var möttes vi första gången: När vi små bebisar... med taggande morsor!

2. hur många andra namn har jag: Ett... Elisabeth

3. när du såg mig vad var ditt första intryck: Fan vad hon dreglar... ha ha ha...

4. nuvarande hårfärg: För länge sedan vi sågs, men guldblondt kanske =)

5. hur många husdjur har jag: Tusen dammråttor under sängen... hehe =)

6. naturliga hårfärg: Blondin

7. vad är en av mina favoritsysselsättningar: Oj... många, sjunga, spela spel på datorn, gosa med dottern och maken, träffa vännerne över en middag och en massa massa vin... partaja...

8. kommer du ihåg något av de första jag sa till dig: Typ... "Ooouuääää"

9. vilken sorts musik lyssnar jag helst på: Madonnamusik...

10. är jag blyg eller framåt: Eh... framåt. Men kan även vara blyg.

11. skulle du kalla mig för rolig: Ja, LÄTT!

12. är jag en rebell, eller följer jag alla regler: Ha ha... nog är du en rebell.

13. några speciella talanger: Sång i första hand.

14. vilken är min favoritfärg: Svart

2008-11-03 @ 07:27:08
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0