Rykten

Det går tydligen nått rykte om att jag ska flytta tillbaka till byhåla. En av mammas arbetskamraters sambo hade frågat om jag skulle flytta tillbaka. Arbetskamraten, K, hade då sagt  att det skulle hon nog minsann fråga min mamma, Gun. Törs du det hade sambon svarat då.. Ja såklart jag törs, men jag tror redan jag vet vilket svar jag kommer att få, att Hanna INTE ska flytta tillbaka. Och mycket riktigt, K fick ett gapflapp tillbaka av min mamma som sa att vad ska hon hit tillbaka och göra?? Till Arbetslöshet...

Och jag dementerar nu officiellt ryktena som går. Men det är faktiskt trevligt att ni pratar om mig. :-) Ni som gör det..

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha... fast synd att det inte är sant, förstås... hihi

Kram på dej

2008-11-18 @ 09:37:13
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

Nått sånt rykte har jag inte hört... va ruttet att man inte får hänga med i skvallret ;)



Men nog blir man väl uppdaterad i händelse av större förändringar direkt från dig???

2008-11-18 @ 09:38:54
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hahaha, du vet, du är säkert deras nya kändis.

"hon i storstan". ;)



Nästan troligare att du hade flyttat ner till Götebrog ju..hihi.

2008-11-18 @ 10:02:38
Postat av: maritha

Var väl så länge sen dom hade nåt skvaller om dig så då var dom väl tvugna att hitta på nåt=). Här i byhåla vet du väl att andra vet mer om en än man vet själv...Förresten varför skulle dom inte våga fråga Gun? Jag har då aldrig märkt att hon skulle vara farlig på nåt vis, men kul för henne att hon satt respekt i folk ha ha ha.

2008-11-18 @ 16:22:20
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: Jojjo



´Tja. Javiist e det trevlit att dom kan snacka om en fast man inte bor där längre=) Hehe...betyder ju bara att dom inte kan släppa en ur tankarna asg



förrästen, e det oki om jag skriver deg på min blogglista;)

2008-11-18 @ 23:19:06
Postat av: indra

Haha, gud så roligt...ja man undrar vad dom säger egentligen. Kram

2008-11-19 @ 11:50:22
URL: http://gobisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0