Pjuh.

Pjuh!!
Vilken tur att Robin E fick vara kvar. Blev lite svettig där ett tag. Jag tyckte nog på sätt och vis att Lars skulle fått vara kvar, för jag tyckte att han sjöng låten ok. Men han var ju så stel så stel. Fasen det var en bra omgång för alla. T.o.m Robin B var bra.

Efter Idol kollade jag en stund på Fredag hela veckan. Nä. Inte min typ av humor så det smäller. Vissa saker var ju småroliga som när de dansade. Men annars. Jag är glad att jag slapp se Christine "tanden" Meltzer. Däremot gillar jag tånårsbrudarna eller vad dom kallas. :-)
Istället kollade jag på nån film med Reese Witherspoon som var sådär lagom romantisk, sedan såg jag slutet på Gothika. Snacka om kontraster.

Ikväll kollar jag på CSI Miami. Mi lajk alott.

Kommentarer
Postat av: Anna

Javisst var de ruggigt bra allihop. Så bra tema, men håller med om Lars... han satt ju fast! =( Synd. Nästa vecka skickar vi ändå hem Robin B tycker jag... =)

Ha en riktigt mysig lördag

Saknar er som fan

2008-11-08 @ 09:46:18
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

Mmm.. det blev lite nervöst! Hoppas verkligen att han får hänga kvar några veckor till men förövrigt tror jag att Kevin kommer ta hem det! (om han slutar skrämma bort sina fans med allt prat om flickvännen vill säga...)

2008-11-08 @ 10:09:39
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0