O-tålig?



Idag är jag hemma. Jag har en huvudvärk som inte vill släppa. Igår kunde  jag knappt ha ögonen öppna och än mindre röra huvudet på kvällen. Tror att det beror på en kombo av stress och lite taskig luft i de provisoriska lokalerna på jobbet. KAnske en opressad dag hemma kan få ordning på min skalle? Jag som nästan aldrig har skallebank, jo det har jag ju, men inte på det sättet, att jag knappt kan ha ögonen öppna och att det känns som om hjärnan slår emot skallen varje gång man rör sig. Det är inte det lättaste att hålla huvudet blickstilla konstant.

Annars då??

Jo.. Jag har en sak jag måste ta tag i, men det är inget som är direkt roligt så jag stoppar nog huvudet i sanden ett par dagar till. Men inte längre än så för då blir allt mer komplicerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0