Lugn och ro vill jag ha.

Idag tog jag en tidigare buss till jobbet. Inget tjafs, gott om sittplatser och bara lugn och ro. Surt bara att bussen går isamma veva som jag normalt sett myser grötfrukost med min stora lilla raring. Antingen får jag väcka henne tidigare eller börja cykla igen. Men jag vill inte cykla mer, det är kallt och jag är halvkrasslig och vill inte under några som helst omständigheter bli helkrasslig.

Är lite orolig för min goda vän Renen också. Hoppas du tar hand om dig ordentligt nu.

Annars så längtar jag till byhåla, men det blir nog ingen tripp förrän till jul. Hinns inte med riktigt.

Idag har jag sökt en ny lägenhet, en större i trappen bredvid, så håll tummarna för mig nu. Den vill jag ha.

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller alla tummar jag har! Annars finns det säkert någon fin lägenhet här i byn som ni alla får gott om plats i... blink, blink

2008-11-13 @ 13:14:48
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Hoppas ni får lägenheten. vi bor oxå ganska trångt här i det lilla huset. Men det finns ju iallafall rum åt alla, men det skulle ju inte göra nå om rummen va så pass stora att man fick in möbler;)

Vill köpa en stor villa men törs inte dra på sej nå STORA lån i dessa tider...så vi får stå ut nåt år till=) Allt bra me dej/er?

2008-11-13 @ 21:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0