Lördagsmorgonmys..

Nu har vi käkat plättar med hallonsylt och bananskivor. Eller Kate har käkat plättar utan nått. Så har vi kollat på Dumbo lite slött medan jag har legat med huvudet på Kate och hon har klappat på mig. Jag fick inte gå därifrån. Sååå mysigt. Det bästa var att hon kom och hämtade mig.
-Hom mamma, hom..
-Vad vill du hjärtat..
-Mamma hom. Med väldigt bestämd röst.
Sedan sprang hon till soffan och lade sig och ropade att jag skulle homma.

Nu kom hennes favvo på Bompa, Charlie och Lola, så jag kan sitta här en liten stund till.

Förhoppningsvis bättrar vädret sig så vi kan gå ut. Alla regnkläder är kvar på dagis för att Peter har glömt att ta hem ett av regnställen så nu har vi inget hemma. Bra va??

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha, typsikt karlar =)

Åh vad mysigt med morgonmys... älskar när Tovali är gosig av sig =) fast det är hon rätt sällan, det ska bara härjas hela tiden... ha ha

Skitdrygt att Robin åkte ur =(Men jag tycker Alice är bra =) Å Kevin... jag förstår vad du syftar på det där med flickvän... hihi... har tänkt tanken jag med! Täckmantel?

Kram

2008-11-15 @ 09:30:23
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0