Julledigt.



Igår sökte jag ledigt över jul och nyår och hela rasket. Egentligen hade jag tänkt vara ledig helt och fullt, men då jag bara hade två semsesterdagar kvar fick det bli helledigt julveckan, jobb två dagar nyårsveckan och sedan ledigt på trettondagsafton. Det blir bra. Så soft att jobba dagarna före nyår. Det kommer ju inte direkt vara någon stor aktivitet i telefon. E kommer nog vara på plats, hoppas jag. Då kan vi sitta och surra och bara vara och dessutom få betalt för det.


Jag och Kate kommer att åka till byhåla över jul, det blir trevligt. Hoppas farsan vill agera jultomte, eller om han kan hyra in någon som tomte. Blir liksom första julen som Kate kommer ha lite extra behållning av.

Nu ska vi snart klä på oss och ta en liten promenad i snön. Japp, döm om min förvåning att det var vitt på marken i morse.

I eftermiddag ska jag fara till Sippan och fixa hennes barr. Vi ska dricka vin och käka ost och kex. Mycket trevlig.

Vad ska ni göra idag??

Kommentarer
Postat av: allicen

För min del blir det 80års fest med klackarna i taket ;)

2008-11-22 @ 09:42:07
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0