Idol igår..



Men hallå. Idol igår. Vad fan höll Lars på med?? Ut med honom. Det är väl fasen inte ett program som letar revyartister??

Robin E var så jävla bra, tror nog alla Köpperbergare röstade på honom, och en massa andra också. Anna var inte bra, Inte Robin B heller. Alice ska vi inte tala om. Vad var det för skitversion av Min kärlek? Johan var störskön. En liten pojke som gjorde en guldlåt bra.  Kevin var också bra. Känns på nått sätt som om han kommer ta hem det. Men Idolstuket passar nog honom bäst.
Iaf rätt personer som hängde löst och rätt person som åkte ut.

Idag är jag glad att det inte kommer ner en massa blött från himlen. Solen skiner och det är kallt. Lutar åt en promenad senare idag. Efter jag har dammsugit och diskat.

Nu väntar jag på att Piia ska ringa så vi kan ta morgonkaffe tillsammans.

Idag blir det fattiga riddare till mellis, har jag bestämt. Hade tänkt steka pannkakor till frulle, men det är jag inte sugen på längre. Kanske till kvällis. Middagen är klar, jag stekte massor av köttbullar igår. Hoppas det finns kvar, om inte herrn i huset snaskat upp alla under natten. Kanske ska kolla först innan jag tar några större matbeslut.

Nä, på med mer kaffe, annars räcker det inte till kaffe-över -telefonen.

Vad ska ni göra idag??

Kommentarer
Postat av: johanna



Jag höll på Lars från början, men nu håller ja med ut med honom. Han VILL ju det. Han säger ju själv att han inte vill bli en idol o att han halkade med på ett banan skal. typsikt svenska folket att hålla kvar honom ändå=)



Allt bra me dej?

2008-11-02 @ 05:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0