Elisabeth



är det idag, så idag "firar" vi namnsdag, jag, mammsen och Kate. Eller det hade inte blivit ett dugg grattis eller nått om inte mamma hade ringt och grattat.
Det var min mormor som var väldigt noga med att det skulle gratuleras på namnsdagen till alla sina barn och barnbarn. det är väl en ganska mysig och trevlig tradition som jag nog vill bevara. Synd bara för Kate att hon får allt inom loppet av ca 30 dagar. Namnsdag, födelsedag och julafton. Jag får väl skicka in så hon får en Bolibompanamnsdag nån gång.




Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vilken härlig bild! Hon är så himla söt! Grattis i efterskott på er...

Kram

2008-11-20 @ 08:10:29
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0