Årets julbord

Inmundigades här. Ett fiskrikt julbord med mycket sill och lax, men också mycket annat kallskuret och varm mat med såklart. Jag ger dem 4 Hannor av 5 möjliga. Efterrätten gav jag mig inte på för då var jag full i magen av både mat, vin och snaps. sedan blev det ett par cider och sedan hemgång.
Om alla bolagskompanjoner hade varit lite äldre hade det nog varit en lugnare tillställning tror jag. Många var ju bra bladiga redan när dom kom,  och jag tror nog att det blev ett riktigt rövarslag efter jag lämnade stället.

Trevligt var det, vi i min grupp hamnade mellan våra resellkollegor och vid bordet bredvid satt mina gamla kollegor från företagssidan.

Idag är jag jävligt törstig, och jag känner mig mör trots att jag var hemma föra 23.00, men det beror nog på att Kate vaknade för en timme sedan och började knöla. Jag intalar mig det iaf och vill inte skylla på snapsen.

Nä, kolla bloggar, dricka nått kallt och sedan på med kaffe.

Ikväll ska jag antingen spela TV-spel eller kolla på den andra delen av ARN, det beror lite på.. Dagen ska softas och ta det lugnt, det verkar ju inte bli världens bästa väder direkt..

PS, jag skrattar fortfarande åt telefonförsäljare. Tänk er 150 stycken på Harrys och ingen säljer telefoner.

Fan vilket puckat namn, ungefär lika puckat som sär skrivningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0