Ang tid inlägg,

Jag vet att det inte är min ANNA.

Kommentarer
Postat av: Anna

pju... ;)

2008-11-25 @ 11:31:20
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Anna Johansen

Hej!

Det var jag som hade hittat till din blogg och såg ditt skrivande om barn och jag hade skrivit mitt efternamn upptill men på nåt vis så försvann det. Jag älskar barn och det vet du och jag vill att alla ska ha många barn. Jag är ledsen om jag gjorde dig upprörd, jag vet att jag inte har en aning om hur du har det i ditt liv just nu men =) jag anser att man inte kan få för många barn, eller, jo det kan man nog (tre är nog för många ibland haha). Jag hoppas att det blir fler när du är redo. //Kram Anna Johansen

2008-11-25 @ 22:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0