KENT!!!!

Jag fick en biljett!! Så igår såg jag dom på nya Conventum, jäklar vad snyggt. Både arenan och showen...
1. Vy från ett luftslott
Lite seg öppning, ingen favvo.

2. Max 500
Nu börjar det likna nått, sååå bra. :-)

3. Socker
Bra bra.

4. Berlin
Ingen jag lyssnat särskilt mycket på men bra ändå.

5. Palace & Main
Sån lycka, skrålar och sjunger med..

6. Stoppa mig juni (lilla ego)
Se 4:an

7. Columbus
Ftån nya skivan, vilket ös..

8. LSD, någon?
Bra.

9. Romeo återvänder ensam
Lite segt,men gorillan på skärmen var cool.

10. Generation ex
Jocke sjunger duett med en förinspelad video på storbildsskärmen bakom sig. Riktigt bra.

11. Den döda vinkeln
Rättså bra..

12. Musik non stop
Fy fan vad Kent är BÄST!!

13. Kärleken väntar
Återigen bäst!!

14. Ingenting
Nu börjar det bli riktigt jävlabäst!

15. Om du var här
Allvarligt.. Se ovan..

16. Dom andra
Se ovan

EXTRANUMMER
17. Kevlarsjäl

Underbar bliss.

18.VinterNoll2
Bästa låten ever, fullt ös..

19. 747
Magnifikt avslut


Kommentarer
Postat av: Malin L

Tack så mycket Hanna.
Kent är bäst! :D
Kramar

2008-03-22 @ 18:56:48
Postat av: Anna

Har du vart på KENT?? Jäklars vad kul... hmmm... den där vinterlåten... blir å tänka på ngt då... eller är jag ute å cyklar?? ^^) Kramar

2008-03-24 @ 10:29:13
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0