Inte så puckade kunder..

Jag sålde iaf 3 kort igår.. så nu har jag bara 8 kvar till 30 som är min budget denna månad, det ska jag fasen fixa.. Har några bra återkomster nästa vecka.
Vi klarade inte gruppmålet så att gå hem lunch blev det inte, men chefen skickade hem oss 15 iaf. Skönt.

Jag lunchade med några från gamla arbetsgruppen igår på Stallyktan, fasen, de måste ha jordens godaste potatisgratäng, fan vad jag käkade.. sedan var det lammfärsbiffar och smarrig sås till. De hade även ris och nån gryta med räkor som verkade god och soppa och pannkaka så jag åt pannkakor med sylt till efterrätt. Åt alltså inte av den riktiga efterrätten som var chokladpudding och vispgrädde och hallonpaj. MITT DUMMA NÖT. Jag ångrade mig så snart jag klivit utanför dörren och var på väg till jobbet igen. Jag ääääääälskar ju chokladpudding.

Annars så har jag en väldigt bestämd dam med ett sjujäkla humör här hemma. Peter säger att hon är jättesnäll och mysig hela dagarna här hemma, men så fort jag kliver innanför dörren blir hon ett gnälligt, tårsprutande klängit monster som vill bäras hela tiden. Inte direkt så att man längtar hem då..

Konstigt, Piia verkade ha haft samma syndrom med Fanny när hon var liten. Är det inte konstig? Vad kommer det an på? Om någon vänlig själ skulle vilja informera mig om varför det är så och vad fasen jag ska göra för att slippa detta monster och istället få en glad liten skrutta när jag är hemma.

Någon? NÅGON???

Idag kommer 2 av Peters syrror hit och svärmor och vi ska åka till ICA MAXI och handla inför påsken. Jag tror vi blir många här hemma, vänta så ska jag räkna. Annfi, Fredrik, Marina, Anon, mormor, svärmor, Sippan, Simone och hennes kille, Jag, Peter och Kate, kan tänkas att jag glömt nån, jo just ja, Ella, men hon kommer väl tryska under nått bord eller nått och bara komma fram när man har mat framme. Ella är en kycket feg hund för er som inte vet det.

Jag önskar er en riktigt GLAD PÅSK: Ägga inte upp er för mycket bara.. *S*

Kommentarer
Postat av: maritha

Det kallas "mammasyndromet" och är tyvärr obotligt och drabbar alla barn=) försvinner inte förrän ungen flyttar hemifrån. Glad påsk på er.

2008-03-21 @ 11:08:30
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0