Skurkärring.

Jag städar och möblerar om. Peter drog iväg med Katean till Gudfadern så jag ska få vara ifred. Det kan verkligen behövas. Spelar jussom ingen roll om han försöker hålla ungen borta från mig, det går bara inte. Hon är som ett flugpapper på mig oavsett vad jag gör. Lyssnar gör jag på radio seven.. Mycket bra.. rekommenderar varmt.

Igår var jag och Sippan på bio. Vi såg sex and the city.. såklart eller?? Efteråt gick vi till O´Learys och tog varsitt glas vin, hade vi varit rikare hade det blivit fler kan jag lova.

Okej då Anna. Jag gör det.

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅÅÅÅÅ TACK Hanna, du är så himla gooo... Pussar och Kramar dej

Nu ska jag berätta nyheten för Inge!

Du är BÄST!

2008-07-22 @ 22:03:46
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0