Hett som satans bakgård

Var det igår. Jag och babowskij tog en tur upp på stan sedan vidare till Ladan där vi hälsade på Mamma K och hennes tvillingar A o A. Sedan gick vi upp till stan där vi träffade F och hennes dotter D, vi strosade runt lite, var på Våra små och kollade läget och sedan lunchade vi på LaBaguette.

Att gå på stan i det väder som var igår var ingen höjdare, men jag hittade iaf två par shorts till Peter på rea. Jag sparade 250 kronor. :-D

Sedan kom vi hem och svalkade av oss, gick till Gudfadern och grillade. Eller han stod vid grillen och svettade nog av sig 5 kilo. Fy satan vad hett det var, jag mådde lite illa i värmen faktiskt.

Vi fick massor av kläder efter plastkusinernas lillasyster , tre overaller till vintern och massa annat. Tack tack. :-)
När vi väl kom hem kastade sig Kate i poolen i hennes nya baddtäkt som också kom från stora klädpaketet. Gissa om hon var stolt. Hon gick och strök sig på magen hela tiden. *s*

Idag ska jag och den gamle renen ut och ta en tur i hennes nya bil. :-) Vi ska shoppa massa käk och bara ha det trevligt. Man skulle kunna tro att hon har barn men  det har hon inte. Men hon gillar att gå på ICA MAxi och typ Coop i9af. *s*
Bra att ha nått gemensamt.

Nu ska iaf jag läsa tidningarna, kolla av en massa bloggar medans dotra kollar på sin nya favorit MIcke och Molle.

Ha det bäst nu idag. Och lova mig en sak. Drick ordentligt och ät salta saker.


Kommentarer
Postat av: allicen

Öl och salta pinnar då eller? :)

2008-07-26 @ 11:17:44
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Hanna W

Allicen:

Eller Martini och oliver. :-)

2008-07-26 @ 20:37:50
URL: http://argentumstella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0