Bränd sugga

Jag ser ut som en stekt prickekorv ovanför tuttarna och har som en blek skugga efter mina tuttar under tuttarna.. *asg* satt nog ner lite för mycket i solen igår.. Blir så när man inte är den slankaste donnan..

Idag ska jag ligga ner så den fina skuggningen av brösten försvinner, jag ska täcka prickekorvdelen med kläder och jag ska se till att benen blir bruna..

Peter var på myrjakt igår, så Allicen, det är inte bara du som har invasion. Han blandade vatten och diskmedel i en sprayflaska sedan gick han på mission. Han höll på bra jäkla länge så nu har vi en massa lik på uteplatsen.

Jag hade tänkt att jag skulle rita en fin bild på hur min bränna ser ut med paint, men det f***ade upp sig rejält, så jag struntade i det.. Tänker ju inte direkt ta ett foto och visa.

Kommentarer
Postat av: allicen

Det låter som en metod som jag ska prova på! och den där teckningen får du nog skissa lite mer på :)

2008-07-24 @ 21:59:51
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0