Angående Ljusnarsberg.

Anette: Likförbannat finns det fler procentuellt sett i Ljusnarsberg, räknat på innevånare. Det är det som gör mig mörkrädd. Om du försöker "försvara Köppis" så förstår jag. Jag älskar byhelvetet, men jag hatar mycket med den också. Det är därför jag inte bor där mer. Men det är ju fanimig sanslöst att detta sägs. " JAg tycker inte att vi särskiljer oss så speciellt" Av kommunalrådet dessutom.


Hon skulle ha sagt att det är obehaglligt, för det är det. Vaddå stoppa huvudet i sanden.
Det finns många typer här i Örebro med, tro mig, jag bor för fan i gettot så jag vet. Men jag tycker på nått sätt att i en liten by som Kopparberg borde man kunna ha mer koll på vilka dom är. För sexualförbrytare, dom är de värsta. DE ABSOLUT VÄRSTA. Kanske borde man som i USA starta en hemsida där man talar om vilka de är och var dom bor. Och börja nu inte med nått dravel om attt de har rättigheter de också. ( Nu menar jag inte dig Anette, jag menar någon annan som kan tänkas läsa detta) för dom rättigheterna tycker jag är förkastade vid första förbrytelsena. En sexualförbrytare har fan INGA jävla rättigheter mer än sin jävla rättighet/skyldighet att att sköta sig. Det kanske han gör om alla vet vem fanskapet är och var han finns, eller?


Kommentarer
Postat av: Isabella Haltta

Hej Hanna!

Vilken kanon skön blogg du har :)

Usch... Jag håller helt och fullt med dig, fram med namn och bild på dem bara...

Vet du vad jag skulle något hända mina barn?

Jo, jag skulle på nå vis fästa i deras köns organ i en glasburk med lock på.Där i ska det finnas en råtta som tillsist kommer att äta sig ur glasburken ett eller annat sätt.

Smider mina planer, må du tro.

Äckel päckel.

Hatar sådana där idioter, dem skall bestraffas ordentligt, å det är inte synd om dem!!



Kram Bella.

2008-08-01 @ 22:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0