Romantik på högsta nivå!!

Tjuvlyssnat på buss 14.

Två alkisar ramlar in på bussen, eller snarare den ene drar och pallar upp den andre.
Alkis 1 försöker hela tiden styra upp alkis 2, till sist får han en pilleknarkare så han lugnar ner sig. Sen tar allkis 1 fram sin mobil och ringer någon..
Alkis 1: -Heeeej, med pluttesnuttröst.  Älskar du mig???
Tyst en stund.
Alkis 1:Med sur röst.. -Nehej, då älskar inte jag dig heller.
Han lyssnar en stund och säger - Jag ska till ICA och sno lite grejer...
Är tyst en stund till coh frågar sedan..- Ska jag sno nått till dig också?? Pluttesnuttrösten igen. ;-)
Lyssnar igen och säger därefter surt - Det var fan vad man kan vara kinkig.

Han lägger på och är snart framme vid ICA Maxi. VArpå han börjar slita i sin i princip avsupne kompis. de lyckas ta sig av bussen, varpå man hör bakifrån bussen.. - Jävlar vilken vurpa!!!!

Kommentarer
Postat av: maritha

Verkar som om Hanna är frisk igen=)fan vad du är på hugget idag, mycket att ta igen va^^)

2008-01-03 @ 23:17:06
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: Annelie

*tack* gumman, nu fick jag ngt kul att läsa..haha.

Ses sen..hihi.

2008-01-04 @ 08:35:37
Postat av: Anna

Ha ha ha ha ha... *skrattar ihjäl mig*

2008-01-04 @ 19:48:21
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Anette

Vet du...det va det roligaste jag läst på länge :-) .Såg allting framför mig...TACK!

2008-01-06 @ 00:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0