Vanlig helg.

Shit, rentutsagt. Kate kissar med baken.. stackarn.. Hon ser ut som en kokt kräfta fläckvis på rumpan. Men hon äter och dricker massor så jag är inte särskilt orolig. Bara synd om henne för hon har så ont när man ska byta blöja.

Annars så har det inte hänt mycket denna helg. Farbror B var här med burken och fick hjälp av Peter, som tack för hjälpen hade han köpt smörgåstårta. Den var visserligen sådär, men jag tackar inte nej till smörgåstårta.

Orkade kanppt kolla på Rutsmelodifestivalen i fredags just på grund av alla ruttna låtar, lyssnade på introt men sedan zappade jag vidare till James på 3:an. Fan så mycket bättre.



Saknar er normala människor, ni vet vilka ni är...

Kram

Kommentarer
Postat av: Annelie

Stackars kate!

Och jag kan väl intyga om nån att
NEJ du är verkligen inte den som har problem på jobbet.

Pöössss pöösss

2008-02-25 @ 08:18:33
Postat av: maritha

Stackars lilla stumpan, man lider verkligen med dom när dom blir så där röda i rumpan och dom har så ont=(. Hoppas hon är bättre nu annars kan du köpa inotyolsalva den är suverän mot röda små rumpor.

2008-02-26 @ 11:22:56
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: Anna

Jag hoppas jag räknas som en av de normala... ha ha ha... nåja, lika normal som dej iaf... sedan är det nog en å annan som har åsikter om det ^^)
Salvan mamma rek. är jättebra!
Kan du inte komma på lördag, då Kusings kommer? Vore jättetrevligt! Men förmiddagar är vi inte levande på, så det blir ättermiddan isf =) Tänkte bjuda på ngn enkel middag... hoppas n kommer då =) Vi får höras... Kramis

2008-02-27 @ 14:38:00
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Hanna

JAg kommer hemskt gärna. Kram

2008-02-28 @ 07:44:32
Postat av: Anna

vad snällt, men nu har jag köpt mej en babybjörn på tradera... såg inte ditt med. förrän nu... längt eft er!

2008-02-28 @ 10:31:35
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: maritha

Naturligtvis jobbar jag i helgen=(, hade varit kul att se din lilla skrutta, men men det blir väl fler gånger.

2008-02-28 @ 17:57:11
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0