VAB

Idag är det vab. Kate hade hög feber igår kväll och idag är P dassig. Sååå jävla suuuurt!! FANFANFAN. Jag vill inte vara hemma, hela min bonus går åt helvete!!!!! Förbannat. Alla bokade återkomster, alla planeringar man gjort, allt går åt helvete. Hela jävla aktivitetslistan blir bara en möljig röra som tar minst en timme att styra upp. FAN.
Förbannade jävla förkylningstider, JAG HATAR DENNA JÄVLA SKITÅRSTID OCH PUCKADE JÄVLA MÄNNISKOR SOM INTE TALAR OM ATT DE ÄR SJUKA INNAN DE FRÅGAR OM DE FÅR HA KATE!!!!

JAG ÄR SÅ JÄVLA VRÅNG NU, DON´T MESS WITH ME!!!

*GAAAAAAAAH*



Har just pratat med Anna. Nu är jag mer övertygad än någonsin att hon får barn idag. Ha ha, everybody (DRNick i Simpsons) Jag hade räääätt..

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej Gumman!
Förstår dig, usch, jag hoppa du lyckas ta igen jobbet, men det gör du nog, men då kommer du vara som en stressad höna de kommande veckorna.

Vi får snacka mer längre fram, jag kabnske ringer hem till dig ngn dag! :)

2008-02-07 @ 08:47:53
Postat av: Anna

Nääee... det verkar inte som du får rätt heller... Konstigt... du får lägga lite kort! Kram

2008-02-07 @ 19:52:03
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0