Trevlig helg

Jaha då var den här helgen överstökad.
Fredagen var mycket trevlig, jag och gubben var på bio och såg National treasure 2 och fick träsmak i baken. Det är såååå mycket skönare att ligga hemma i soffan och kolla på film. Peter sa att det skulle dröja jävligt länge innan vi gick på bio igen, skit också.. för jag vet att han kommer att få biobiljetter i födelsedagspresent. sedan gick vi till alkispizzan på norr och käkade och tog några öl, eller Peter drack öl och jag drack cider och vin. Sippan kom och F och L. Märkligt par dom två. Så märkliga att det inte går att förklara ens, men de trivs så då är det väl bra antar jag.
Halv två stöp jag i säng efter en mycket stressig arbetsvecka, med månadsslut och budgetavslut på jobbet. Jag missade min med fyra ynka jävla kort, men alla säger att jag ska vara jävligt nöjd då det var min första helmånad. Så jag får väl vara det då, men det svider iaf lite.

Kate var iaf hos farmor medan vi förlustade oss.

Sedan lördagen då, snöstorm och stress-shopping på stan. Lång för jävla bedrövlig bussresa till Pålsboda, värre än att åka till Köppis med buss faktiskt. Väl där och framme hos födesledagsbarnet, Marina 45, så hade vi mycket trevligt, supergod thaimat, gott vin (två glas bara) och ett pass på lilla damen som så gärna ville hinna med de andra barnen. Gissa om hon härjade och iaktog,stavas det så? i allafalla så hade lilla hjärtat det så kul så hon hade knappt ro att sitta still och äta. Men när vi gick undan från de andra så klämde hon i sig en hel av Anons supersmarriga hemgjorda vårrullar.

Men det är väldigt skönt att vara hemma igen, synd bara att det bara är idag man är ledig, hade varit skönt att få lata sig en dag till.

Just ja, Grattis Emma och Henrik till ert lilla knytte!!

Annars så rullar livet vidare, ny månad, nya tag, ny budget.

Här är hon, mitt lilla gryn.









Må väl, vi hörs när vi hörs..

Kommentarer
Postat av: Anna

Guuud vad gullig hon är, lillskruttan =)

2008-02-03 @ 13:44:15
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: maritha

Vilken liten sötnos=)hon är allt bra lik sin mamma iaf, hoppas få se henne live nån gång.....

2008-02-03 @ 17:43:50
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: Annelie

E du hemma idag? :(

2008-02-04 @ 15:09:53
Postat av: Wysteriia

vilken liten sötis :D

2008-02-05 @ 16:11:38
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0