Möljig dag.

Var hemma från jobbet igår. Men idag var det nya tag. Synd bara att jag vaknade när min buss gick, hade 10 minuter på mig att hinna med sista för att hinna till jobbet i tid. Och jag hann!!!! Men jag glömde plånboken, hann inte fixa till ett skit med mig själv, som tur var fick jag iaf med mig matlådan i farten. Annars hade det blivit en hungrig dag.

Man blir så jäkla fuckad när man försover sig, allt lixom jävlas hela dagen. Man tappar skaer, glömmer vad man nyss pysslade med om man blir avbruten och rent allmänt förvirrad. eller, jag blir det iallafall.

Nu ska jag äta min goda chilli och hoppas på att jag inte får mardrömmar..

Sen hoppas jag att Anna kniper några dagar till så jag får rätt.. *eeeevil*

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, ha ha ha... det verkar snart inte bättre än att du verkligen får rätt... eller ännu värre, att INGEN får rätt och det dröjer aplänge... =(
Vi får väl se =) Kramis

2008-02-05 @ 21:49:30
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0