Magsjuka

Jävla skitsjuka rent utsagt. Har varit dassig hela helgen, trodde i min enfald att jag var bra igår och åt mat, mitt dumma spån. Det skulle jag aldrig gjort, så jag lever numer på vatten och coca cola och Pro-Viva Blåbär. Ska nog försöka med lite smörgåsrån så jag får tugga på nått.

Jag vill jobba. Min jävla budget går åt helvete. Min provision går åt helvete.
Jag vill åka till Kopparberg också och mysa bebisar. Men det kan jag junte. Skit skit skit.

Ja ja, jag blir snart bra och då blir allt som vanligt igen och jag kan åka till Köppis och mysa med lilla Emelie och Tovali.


Kommentarer
Postat av: Anette

Måste säga att du har en mkt klok mamma som har satt gränsen vid 27 :-) .Krya på dig nu så att du kan komma till Köppis och kolla på den lilla ljuvligt söta Tovali.

2008-02-18 @ 22:40:41
Postat av: Malin

Tack så mycket, det var gulligt av dig.
Kram!

2008-02-19 @ 10:31:44
URL: http://majoli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0