Jag hade fel.

Fatta?? Jag hade fel om Anna, inget SMS skickat, hur kan det vara möjligt?? ;-)

Nu börjar jag tycka redigt synd om henne faktiskt, va fan, inns hur jäkla sugit jag tyckte att det var att gå över.

I eftermiddag kommer Sabina hit och vi ska ha liten frisörsalong. Hon ska permanentas och Peter klippas, om han pallar.

Nu låter det kanske lite töntigt med permanent och hemma till råga på allt, men det är för volymens skull och inte för krullets. Tro mig, Sippan är skitsnygg i håret.

Första gången jag permanentade henne gick hon till frisören ngn vecka senare för klippning och färg, då trodde han att hon varit hos någon annan riktig frisör och permanentat sig. Hihi. Då gjorde jag ett bra jobb iallafall.

Nu ska jag hinka ännu mer kaffe och vänta, vänta, vänta på Annas SMS.

Håller tummarna att det är dags när som helst nu.

Kommentarer
Postat av: maritha

Ja du Hanna du hade oxå fel, kanske för att du tog ut segern i förskott=) det här verkar vara en envis unge=) har kanske några att brås på=)......eller?

2008-02-08 @ 13:29:09
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0