Vill jobba



Lämnat på dagis idag igen. (såklart) Jag är fortfarande inte riktigt bra från förkylningen känner jag. Blev alldeles slut av att promenera bort till dagis och hem igen. Peter är däckad. Han snorar och snörvlar och harklar och hostar. Men jag känner mig ändå lite stressad över jobbet.

Fan jag har inte tid med detta egentligen. Jag som hade så bra liggandes i pipen. Visst det finns ju kvar, men det känns trist att jag missar de bokade återkomsterna jag hade klara under dessa dagar. Får se hur jag känner mig ikväll, för jag vill jobba i morgon. Sedan ska vi ju till Ånnaboda på torsdag och jobba med HEI:S mål för de kommande åren. Det vill jag verkligen inte missa. Fast å andra sidan är det kanske bra att jag är hemma och vilar så jag klarar av ett intensivt dygn med målarbete.

Nä nu ska jag kolla lite bloggar och läsa tidningarna för att se om det hänt nått roligt, eller tragiskt man kan blogga om senare.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0