Ugglor

Märkligt, de tre första bloggarna jag läst idag har skrivit något om ugglor.

Iaf, dagis går lysande, Kate följde med en av fröknarna ut på gården igår utan att jag följde med. Det blev så spontant. sedan när jag kom ut brydde hon sig inte ett smack. Idag ska Peter med henne och han ska säga hejdå för första gången.

Jag hämtade min cykel igår, nu  ska den väl funka. "inte så bra kavalitet" sa handlarn. Nej jag vet sa jag, men eftersom jag inte är miljonär så får man jussom köpa det man har råd med.

Pappa kom en sväng igår med en växasäng som vi fått. den står och ska stå omonterad i förrådet ett tag till.

Idag ska jag på utbildning på jobbet. Jag har inte tid med det, det försvinner så mycket säljtid ändå denna månad. Ja ja, man kanske lär sig nått bra?


Kommentarer
Postat av: maritha

Kan riktigt höra dig säga "jussom" på din breda köppäbergsdialekt=). Det är så kul att läsa din blogg för du använder dig ofta av såna ord och vem förstår dom mer än köppäbergare, men det är ju det som är det roliga. Får många goa skratt när jag läser din blogg. Kramiz

2008-08-14 @ 19:33:27
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: Anna

Idag hade Tovan Kates gamla snygga jeansjacka. Den är egentligen för stor, så det blev en kapp-modell... men den är ju så himla tuff!

Tusen tack!

miss you

2008-08-14 @ 23:41:00
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0