Slut på semester

Jahaja, då var man tillbaka på jobbet igen. Snacka om att ha glömt av sitt jobb när man inte ens kommer ihåg dörrkoden för att komma in på jobbet. *s* Jag fick gå ut igen och ta en annan väg in där jag inte behöver någon kod. Vilken tur att jag antecknade alla inloggningsuppgifter till datorn innan jag gick på semester.

Nästa vecka ska vi börja skola in Kate på dagis. Ska bli sååå kul Jag ska vara med i två dagar och Peter i två. :-)

Var ju i Köppis i helgen och på födelsedagsbaluns i lördags. Satan vad roligt det var. Det regnade som 17, men det gjorde inget, det var mycket trevligt iaf.
Bebban vägrade ha strumpor och gummistövlar på sig, hon skulle minsann vara barfota. Visst, fine by me.

Jag hade trevliga mail i inboxen, en förnyelse och ett nytt kort. Skönt att plocka in sälj utan att behöva jobba röven av sig. Bra kunder.. hehe

Annars så känns det väl sådär att börja jobba igen, hade varit skönt att vara ledig en vecka till, men då hade man väl tänkt likadant nästa måndag.

Ja, ja, vi hade iaf tur med vädret på semestern.

Kommentarer
Postat av: allicen

Tänk på att när du går hem idag är du en dag närmare nästa semester ;)

2008-08-04 @ 13:56:03
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Anette

Det känns alltid lite konstigt att komma tillbaka efter att man haft ledigt och man har glömt en hel del,men som tur är så kommer det snart tillbaks igen :-) .Själv så är jag leeeedig i två veckor :-) .Ha det så bra på jobbet nu!

2008-08-04 @ 22:47:15
URL: http://anetteenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0