Recept.



Skönt att slippa storhandla. Peter har tagit hand om det idag.  Jag fick god lax när jag kom hem. Skönt att slippa tänka på mat. Det är ett skit det där med vad fasen mans ska äta till middag. JAg är såå tråkig, bara samma käk hela tiden. Jag har lovat mig själv att jag ska försöka prova på en ny maträtt i veckan, men det får bli på helgerna i så fall. Orka exprimentera efter jobbet...

Var hittar ni er matinspiration?
Ge mig recept som är snabba och lättlagade utan alltför mycket fett.










Kommentarer
Postat av: allicen

Kommer inte på nått bra recept nu, men återkommer om jag får nån idé!

Jag har en stor bunt med recept från mormors 'hemmets journal' som jag brukar gräva runt i när jag behöver inspiration!

Nån av dom där tidningarna har även 'veckans smala' en nyttig veckomeny helt färdig och klar! Förutom tillagningen då :(

2008-08-25 @ 21:51:38
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Indra

Ingenstans!!! Usch jag är precis som du, orkar inte och det blir samma mat hela tiden. Sen någon gång ibland får jag något ryck. Jag gillar däremot att baka. kramilikram

2008-08-27 @ 22:00:17
URL: http://gobisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0