Nostalgi

Jag börjar bli förkyld. Kan det vara dagis som är boven i dramat, eller är det mina cykelturer?

Skönt att det äntligen är fredag, skönt att slippa vakna av väckarklockan (mobilen) och skönt att dricka kaffe på morgonen i lugn och ro.
Appropå dagis så går det alldeles lysande, redan på onsdag ska vi börja lämna som vanligt tror jag. Kate har käkat lunch där idag och hon bryr sig inte ett smack att Peter går, hon märker fan inte ens när han kommer tillbaka.

Gissa om jag är lycklig. Jag har hittat min favvoläsk i en affär som är på vägen mellan hemma och jobbet.
Vilke undrar ju ni då såklart.. Jo denna.



Sååå smarrig.



Annars tycker ju jag att det är roligt att hitta denna. Någon som kommer ihåg???








Nostalgi på högsta nivå.

Inte många som kommer ihåg denna, men jag har tjatat om den i många år men ingen minns. Men nu har jag äntligen bevis.

Urcellen Ellen, bara namnet är ju klockrent. *asg*

I helgen ska iaf jag slappa och slöa och göra så lite som möjligt.

Vad ska ni hitta på???












Kommentarer
Postat av: allicen

Svar: what? :S

2008-08-15 @ 18:41:48
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hej gumman!

Inte länge sedan vi sågs, men har redan hunnit shoppa och bada. :-)

I helgen ska jag hem till Louise och ha det lugnt och skönt med ett par glas vin och sen ska hon ta tag i mitt barr, hon är så jäkla grym på att klippa, och sen skajag fixa "the utväxt" inför "the day".

På öndg ska jag nog ta med kameran till Svampen om vädret tillåter och njuta av utsikten och eventuell sol.

Kaske damen hänger på om solen tittar fram?

Vi har ju cyklarna.





Kram kram

2008-08-15 @ 19:10:38
Postat av: Anna

Åh, vilken lycka att hitta din Loranga =)



Jag minns urcellen jag med! fast bara vagt.

Trevlig helg.



Kram

2008-08-15 @ 20:12:18
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Indra

Läsa på gällande Gangstar.....trevlig helg...verkar krångligt att byta till brandräv, när man är van med IE. kramilikram

2008-08-15 @ 21:27:25
URL: http://gobisen.blogg.se/
Postat av: Anette

Jag sög på tummen tills jag va nio :-( .Men en dag så bestämde jag mig för att sluta,men då trodde ingen på mig att jag gjort det.Men det hade jag faktiskt :-) .Det va min tröst här i livet..om min hand va svart så va alltid min tumme rosa...fint va?!Kram på er..

2008-08-15 @ 23:34:06
URL: http://anetteenglund.blogg.se/
Postat av: Hanna

Annelie: Sure, men bara om vädret tillåter. :-)

2008-08-16 @ 09:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0